Wij creëren tijd voor jou

Stel, je bent een (startende) ondernemer, er vanuit gaande dat alles loopt zoals je in jouw planning had. Je website en webteksten zijn goed, je bent vindbaar in ´Google´, je social media pagina´s zijn up-to-date en er blijft een nieuwe klantenstroom komen.

Op het eerste gezicht zou je zeggen: ´Geen vuiltje aan de lucht!´echter, sommige taken blijven liggen, waardoor je steeds minder tijd overhoudt voor je gezin en of andere privéaangelegenheden.  Het zijn vaak ook nog eens tijdrovende en saaie taken, zoals: gegevens invoeren, agendabeheer, Email management, reisplanningen, wijzigingen (website) doorvoeren en klant contacten onderhouden. Dit is slechts een kleine greep uit het pakket van administratieve taken, waar de Virtual Assistant jou mee kan bijstaan.

Daarnaast zijn er ook nog de meer specialistische taken, zoals: het bijhouden van social media kanalen, event planning, adverteren én netwerken. Uiteraard is er ALTIJD overleg, jij bent en blijft immers ´baas-in-eigen-bedrijf´. Via een online logboek, heb je 24/7 inzage in hetgeen jouw VA, qua taken heeft afgerond.

Om nog meer te kunnen genieten van je privéleven, kan de Virtual Assistant, jouw vrijetijdsbesteding dusdanig indelen, dat ook je welverdiende vakantie, van A tot Z geregeld is en jij even helemaal ZEN kunt worden, terwijl je klanten gewoon op tijd hun nieuwsbrief ontvangen en de relatiegeschenken bij de juiste contacten worden afgegeven.

 

Leef je dromen, droom niet je leven!

Maak kennis met Zen Assistance: intuïtief en kwalitatief de beste keuze!

Input Data

klantcontact

Agenda beheer

Aanpassen webteksten

Netwerken

Social Media beheer

Event planning

E-mail management